Lana Bratan mitt hjärta ♥

jag älskar dig älskling, du har funnits där för mig natt som dag.
hjälpt mig att finna den rätta vägen tusen gånger, gett mig råd om vad jag ska göra och inte göra.
Du har alltid sakt '' aleks käämpa, du vet att du klarar de'' bara orden får mig att fortsätta älskling.
har kännt dig i minnst 3-4 år och vi har tappat och funnit varan flera gånger men aldrig bråkat, du är en sann vän 1 av miljoner! är så jävla glad att jag hittat en så underbar tjej som dig <3
mitt allt älskar dig mest och kommer alltid att finnas för dig! Du betyder grymt mkt min ängel.
Du jag, vi alltid vi 2 bara vi mitt allt! <3
du lyser upp dom mörkaste dagarna i mitt liv..
tack för absolut allt  älskling, alltid du&jag
Har jag dig har jag allt jag behlver för att klara av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0