mina änglar! ♥

Vila ifrid mina änglar, ni är så grovt älskade och saknade snart en vecka sen ni lämna oss!
finner inga ord för hur tomt de känns, vill ba spola tillbaka tiden och ha er brevid mig dag som natt.
Vakna av att höra er springa runt, eller bara se er så glada.
vill inte, kan inte, vill bara ha er här.
att vi ska va hela igen, längtar efter att få träffa er igen.
Vet att ni ser allt jag gör och säger.
Cancern tog över, men en sak ska ni veta vad som än händer eller hur lång tid det en går kommer jag minnas er som om de vore igår. Snälla spola tillbaka tiden till då ni va här.
Vila ifrid älsklingar, jag kommer snart 
Älskar er mest mina krigare  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0