SJUUUUK. ALLTID JAG.

hej allihop, sitter och nyser sönder här..
är förkyld, imorn åker jag? eller, asso helt ärligt vet jag inte, mår ba sååååå dåligt min hals gör skit ont o allt! :(
vill inte missa cupen!
ajja idag har jag inte gjort så mkt förutom att sitta och tagit de lungt, imorn ska jag inte till skolan ska försöka bli bättre, sen lite senare på dagen ska jag nog träffa sofia och va ute i närheten för att säga hejdå i några dar :)
såå aa, asso saknar min luur, känns så jävla tomt utan den! kan inte lägga bilder eller nåååååååååt :(
men snart är dom klara hoppas jag!! saknar den verkligen :(
ajja ska lägga mig me dmina bästisar halstabletter och papper godnatt älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0