snabbt svar

anonym tjej från uppsala om ny header :):
grym header alexandra!
och superfin blogg!!
har några frågor bara, :)
hur gammal är du?
vart bor du?
är du singel? om inte vem är du tsm med :)
vem är din bästavän ?
va det längesen du träffa bastian :/?
hur mår du egentligen värkar rätt depp eller?
tacksam för svar, din blogg är grym, vi uppskattar de du gör! puss stå med ett lendee, du krossar allt med den :)///.. jag
IP: 109.58.129.81
08 Juni, 21:41
svar: tacktack!
1: jag är 15år 97a
2:bor i alby
3: ja jag är singel
4: har 2 allra bästavänner och det är sofia och lana :)
5: ja! skit längesen
6: mår bra, äre så haha vet inte tänker kanske för mkt och gör för lite nej men livet rullar :P
tack skit kul att höra, försöker göra så gott jag kan ! :) puss
hälsa bastian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0