snart 300!

snart 300 inlägg, hahah brukar oftast tröttna efter en stund på att blogga men den här har snart hållt i 1 år :O
bästa, ifall snackade lite med pappa nyss om vad som händer i sommar o så i juni åker jag ivåg en stund o så sen i juli ska jag va i sverige sommarjobba, sen de blir cash flow och då fyller min underbra farmor år så vi komme råka båt o så sen i slutet av juli kommer osifa tbk sen i augusti blire ba att träffa dom bästa människorna :)
kommer jobba hela juli ungefär från 8 till typ 12 och tjäna minnst 5000 tusen eller så bästa :D!
ifall nu ska jag ta och duscha sen blire mys med älsklingen puss.
btw: bloggen är grymt tråkig utan bilder o så, förlåt men luren är på lagning och har en tillfällig dålig mobil de är drf, men så fort jag får tbk luren blire bild bomber, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0