snart 5 månader..

snart äre 5 månader sen jag förlorade en del av mig, en kille som ställt upp enda sen jag va en liten snorunge.
han sa skrämde mig om nätterna, och som man kunde kolla på film med, eller bara sitta och skratta med utan någon som helst anledning!
saknar dig? saknar oss, våra tider vi retar sönder varan eller den dagen pappa sa nåt konstigt när vi åt och vi bara satt där och skratta i minnst 1 timme, och pappa fatatde noll! haha, eller den gång du gjorde mig så jävla arg så jag kasta min mat i hela köket hahahha, jag saknar dig verkligen! det är tufft utan min bror vid min sida.
jag ångrar nästan allt jag sa till dig den 28 februari, när jag sa till dig att du aldrig någonsin kommer va min bror i mina ögon igen, tårarna brast ut men kunde inte hålla de inom mig längre mamma satt fan hemma  och grätt.
Jag har förlorat en del av mitt hjärta..
har ingen att bråka med längre här hemma, eller någon att kolla på tv med, eller säga hej till när jag kommer hem från skolan, eller bara se om dagarna..
du skyddade mig när de behövdes, du stog upp dom svåraste dagarna
du kommer aldrig kunna stå stolt och säga '' de här är min lillasyster'' igen..
jag förlorade allting på bara några sekunder!
vet inte om du kommer läsa de här, men ifall du göre vill jag bara att du ska veta att jag väntar på dig här hemma.
även om du hatar mig eller inte, så älskar jag dig från hela mitt hjärta och jag saknar dig så enorm mkt!
Christoffer Martinez Olsson!
hoppas jag en dag får ha dig som min bror igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0