Sofijah häääääääääär <3

Hellu, sofia här :)
ingen känner Aleks så som mig haha jag känner henne in och ut upp och ner höger och vänster känner henne på alla sätt som ni inte gör mohahahah
finns ingen sjukare men älskar henne sjukt mycket hon är min syster mitt fucking alllt!
snälla vem är så sjuk som min älskling som går rakt in i dörren mitt i natten sen står kvar på samma ställe i mörkret och efter ett tag öppnar dörren... INGEN bara aleks alltså omg
AND-A ONE
AND-A FOUR
AND A CHING CHONG POTATOO!
haha bara aleks fattar ;)
jajaja
CHI CHI CHI LE LE LE VIVA CHILE ! mohahaha :P
jag o aleks har känt varandra typ sen vi var 5 elr 6 år .. helt seriöst älskar henne sjukt mycket och jag kommer alltid o göra de ... de finns verkligen ingen tjej som henne hon är helt fucking jävla underbar o inte ens ord kan beskriva min kärlek för henne hon är min fru mitt fucking allt, min andra halva!
fucking fucking fucking .. hahaha
har så många minnen med henne de har alltid varit ja o hon oavsett vad och de kommer alltid va vi 2 också så de är ingen idé o ens försöka skilja oss åt för ni kommer inte lyckas... personer har förökt men de har inte lyckats så de är inget som säger att ni ska lyckas nu, grejen är om ni ens bara försöker så får ni sen ta konsekvenserna de så de är ;)
aleks, min andra halva älskar dig mest låt inget idiot såra dig ingen ska någonsin ens kunna sänka dig älskling, håll huvudet högt och ha alltid ett leende på läpparna för de dödar dom som försökte få dig falla, visa att du är starkare än så lev livet för du lever bara en gång, kom ihåg allt du sa till mig om killar också, du kommer minst ha 50 st till om inte mer du kommer gå igenom smärta och de kommer inte va lätt, du kommer sitta och gråta länge du kommer bli kär i många men du ska aldrig ge upp va stark oavsett vad för jag lovar dig den dagen du VERKLIGEN är kär då kommer de kännas du kommer känna en känsla som du ALDRIG har känt den kommer inte va som de andra gångerna... och kom ihåg om man bråkar i ett förhållande betyder de inte att ni inte passar, ibland kan de va fööör mycket bråk men skulle du kunna tänka dig ett förhållande utan någon drama alls? tror inte nån kan de, hur rätt de än kan kännas får du lova att aldrig ge upp o fortsätta kämpa oavsett vad!!
du kommer iaf alltid ha mig oavsett vad gumman, du kommer alltid kunna komma till mig tveka aldrig att komma till mig! Natt som dag när du vill älskling kommer alltid finnas vid din sida ;*
många har försökt sänka både dig o mig men sålänge vi har varandra så har vi allt vi! ibland kan allt kännas hopplöst du blir irriterad på mig o jag på dig vi kan tjafsa... VÄLDIIGT OFTA men de är sånt systrar gör ju, vi kan inte alltid va sams om allt men en sak kommer vi säkert alltid va sams om o de är att vi verkligen älskar varandra oavsett vad som systrar haahahah misstolka inte de ;*
fuck allt o alla ... fäll inte tårar för nån som inte är verkligen värd dina tårar, om de inte ee din familj elr nån speciell vän, om de är en kille... tro mig den rätta killen kommer inte ha nån anledning för att göra så du fäller tårar
du är en bra tjej o du förtjänar de bästa, leta inte efter den rätta killen låt dig själv bli kär när du blir de för om du letar blir de bara fel...
aja har skrivit en hel fucking saga men iaf ... snart åker jag till Grekland... som förra året kändes de skit utan dig den här gången kommer ja stanna längre, men vi har tjafsat o varit så irriterade på varandra nu på sistonde ( like sisters ) så vi behöver få komma bort lite kommer sakna dig sjukt mycket du anar inte men jag lovar att skriva varje dag om jag nu kan och kommer skicka brev hahah så som vi gjorde förra året gick runt o väntade på ditt brev hela tiden ... kollade på videon på dig varje kväll och grät längtade hem igen längtade tills vi skulle träffas o ha kul tsm, skapa nya minnen o tills allt skulle va som de va, hade såå mycket o berätta till dig o du till mig!
önskar att du kunde följa me vi skulle ha sååå sjukt kul haha tänk dig alla boysen ;) stranden o grejer ouuf aleks vi skulle bah va föör bäst vilket vi redan är haha, ärligt ja börjar skriva som en svenne så avslutar de här med ett jo bre!
ahh skönt blatte igen :P
omg fett längesen haha men aja, minnen, älskar dig så sjukt mycket!
sommar 2011 älskar dig hjärtat! <3 :*
älskling du är så jävla vacker, fucking hatar när du gömmer ditt ansikte på bilder när du ser ut som en ängel du är störd men älskar dig iaf o kommer alltid o göra de <3 :*
det här är alexandra min prinsessa min andra halva, hihi MIN fru, MIN syster, MITT ALLT <3
1 juli - 30 juli... KOMMER DÖÖÖ UTAN DIG ÄLSKLING!
och ni alla ponanisar där ute fuck u all och alla killar som inte är beredd på att behandla henne som en prinsessa finnas där för henne och vet vad riktig kärlek är KISS MY ASS!
Aleks ett gott råd bara snabbt innan ja avslutar höhö ( har försökt avsluta såå länge nu men aa )
skaffa en kille som:
* Bryr sig om DIG
* har tid för dig o inga ursäkter
* som inte är player
* han ska veta vad KÄRLEK är och inte leka med de
* han ska aldrig såra dig
* han ska va ärlig
* du ska kunna lita på honom
* han ska respektera dig o dina vänner
* han ska va perfekt i DINA ögon och du ska skita i vad andra tycker
de va allt ja ville säga höhö ja snackar mycket för er som inte känner mig (a) ;*
kärlek to my fking princess!!!! <3 :*
// Sofiijaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0