svar på tal

KOMMENTARER
Postat av: anonym

va stark, va den tjejen som alltid har det så kul! som kan få vem som helst att le, jag saknar den tjejen aleks du är värd så mkt mer och det vet du.
Du är så nära från att bli perfekt älskling, du kommer ha minnst 150 andra killar innan du hittar den rätta!lägg inte ner mer tid på de här gå vidare och du vet att jag står här och hjälper dig hjärtat!
vi kämpar tillsammans, hand i hand genom varenda X som finns, världen är inte perfekt du kommer ha dina dåliga och bra dagar!
men kom bara ihåg att när du mpr dåligt ska du endå tänka '' fan va kul jag o han hade, va skratta och hade kul men nu är de slut'' göm inte dina känslor inom dig är det verkligen han du älskar ska han veta det, och det tror jag redan han vet! ni var urgulliga tillsammans, lovar! men som sakt det är över nu.. svälj din stolthet och må bäst för du har kämpat alldeles för länge för ingenting, och de vet du! gå vidare nu älskling orkar inte se dig så
älskar dig min ängel, lyssna på våra ord <3// din polska gris kochham cie det vet du!

2012-06-02 @ 14:24:26
svar: ni får tycka och tänka vad ni vill, men när ni väll är i min situation kommer ni göra precis samma skit, så sluta lek smart som det vore lätt, jag försöker fan varje dag shiiit, de inte så att jag bestämer vad min hjärna och hjärta ska göra kan inte bara radera saker sådär. Det kommer ta tid, jag lyssnar på er men som jag sa det kommer ta tid tills jag verkligen innser att det är slut, jag älskar dig oxå messa mitt nya nr vi behöver snacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0