älskling

åh saknar dig skit mkt älskling!! snart 1 år sedan jag träffa dig, allt vi gick igenom.
vi hade de sjukt kul tsm, minns alla dagar som iår, då du rymde hemifrån o allt blev knas men vi gjorde det till en så kul grej hahaha, minns du när jag höll på ramla mitt på gatan, när vi gick ner till brunnaskolan och så :)
när vi sminka dig heeeeeeeeeeeelt brun för att ingen skulle veta att de va du hahahaha, sen alla dagar i sommras vi ba chillade, saknar dig grivt mkt, har nt snackat eller sett dig på nästan ett år!!!
om du ser detta hör av dig saknar dig grovt mkt älskling, och älskar dig mest ..
puuuuuusssssssss

Kommentarer
Postat av: Lana

AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH aleeeeeeeeeeeeeeeeeeex minns du? älskar dej meest min finnna brooooooooooor <3

2012-05-16 @ 16:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0