begrav dig själv snälla..

tjenaaaa sötisar! sitter o har bästa känslan assssso uft :)
idag jag o sofiiiiiiii luffade runt överallt gick inte till skolan hihih men scch, omg fick hem 2 låååååånga frånvaro papper igår hahahah min mamma ba va e de här mer än 50 timmar jag ba va vad snackar du om och går till rummet hahahahhahaah :) uft så gullig hone :*
ajja sen vi åt som grisar vid bion, o allt sen till slut gick hem :)
imorn vi skulle egentligen måla i skolan typ meeeeeeeeeeeeen, älit vem pallar nt jag o sofia så vi ska till kista träffa bayram sen vi ska chilla där lite sen efter vi ska till fittja träffa några :) sådärrrrrr inget liv :D
ajja hejdå orkar nt skirva, tror jag tar paus i några dar till ,lovet typ, lr kanske bloggar lite då och då men aa puss älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0