Det sötaste leendet har dom djupaste hemligheterna. De finaste ögonen har gråtit de flesta tårar & det snällaste hjärtat har känt den största smärtan...

Godmorgon vakna typ nyss, chrille ligger o sover än.
tänkte jag o han skulle ha kul igår men nej, allt blev förstört typ säger tn på bloggen vad som hände ifall :)
ajja de där med anton ska skriva allt rakt ut så ni kan sluta fråga vad som hänt -.-
ja jag va tsm med anton, men gjorde det av ett misstag blev tsm med han för att glömma någon annnan..
som inte fungera, sen snackade med lite människor som sa åt mig att snacka med honom o så sen gjorde de o nu är jag singel igen :) de va typ de..
ajja idag tänkte åka med chrille till bagis snabbis hämta mina kläder o allt o sova hemma, sen efter gå lämna honom i helenelund.. sen efter det typ bara va hemma, ni får hare bäst puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0