förlåååt

Godmorgon sötnosar!
kunde inte bloggar igår hade nt tid för när jag kom hem fixade jag mig o drog till Anton
vi kolla på film o så, kom hem vid 12, la mig o sov haha :) va helt död!
ajja, så hann nt blogga! :)
men idag gör jag det igen, idag ska ba va hemma tror jag skulle till kista träffa ''han'' men neeeeeej tack
ska stanna hemma mysa med älsklingen, kanske drar ut lite senare  men aa
ååååååååh min bror har fått en son såååååååå himla söt, kan lägga in bild senare, amn vill ba äta upp honom!!! :)
asso har skit mkt bilder o lägga in men sanning orkar nt lägga in dom i datan :( hahahah skit jobbigt, och kannt blogga från luren vene vrf men blogg sidan har fuckat ska ladda om den :)
men ska föröka lägga in bilder någon dag ifall, ska fortsätta lyssna på sipan älsklingens låtar
KYss :*
SOMMMMMMAR, KOM TILL MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0