HHHemma (:

kom precis hem, fix<r mina grejer ska till bagis sova hos brooooshan :), nä men aa ska ditt e ass trött
troor jag ska fixa ny header elle rvad tycker ni jag börjar ifall trötta på den jag har nu :P
orkar nt berätta hela dagen men va i fittja med juko o sofia vi chilla vid konst-planen :) sen vi typ lallade runt bara, sen vi kom till alby då kom en till kille minns nt namn :O fett taskig jage ! men ajja sen vi vänta på seif, men tillslut vi taggag vi orkade tn de va fett kallt o nu sitter vi här e skit trött :) ska snart åka sen när jag kommer hem ditt, ska jag lägga mig har huvudvärk, kommer blogga mer imorn när jag vaknat puss älsklingar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0