miiiiiin ängel!!

Ska göra dig stolt, leva livet till fyllo! göra mina föräldrar stolta, stämpla dom som orsakat det hela..
jag älskar dig kom tillbaka, varenda dag utan dig känns bara tyngre o tyngre, vill inte leva utan dig..
utan dig är jag nt hel, saknar en del något som aldrig någonsin kmr komma tillbaka den delan kmr va borta tills den dagen mitt hjärta slutar slå. Du byggde upp mitt leende varenda sekund! känslan av att aldrig få se dig igen, asso finner inte orden, saknar dig enormt mkt vill bara nypa dina kinder oxå förklara vilken underbar broder du varit för mig, för det va endast du som stälde upp för mig i alla dem där åren du va här, den som räckte ut handen när jag hade fallit, som lätt mig göra misstag utan att kalla mig misslyckad, för själv visste du att bara genom de kan jag verkligen falla. Det var du som räddade mig från alla dessa omogna killar som va respekt lösa mot mig, du va som en äkta broder. Och jag saknar honom, jag saknar att ha någon som bryr sig lika mkt om mig som du då gjorde!
jag saknar dig verkligen hjärtat, det här förklarar nt mkt, men jag älskar dig och har en stor längtat tills jag kommer upp till himlen och bara få se ditt leende och ge den fettaste kramen, du ska vänta på mig jag kommer snart hjärtat och kom ihåg '' ska göra dig stolt, ska lyckas, ska leva mitt liv till fyllo''
puss, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0