Ny början

Hej ännu en gång :) har tänkt lite.. Ska börja om bloggen asso helt ny, så i de här inlägget tänkte jag berätta om vad jag ska skriva om på bloggen :)
- min vardag
-dagens låt
- kärlek,vänner, familj och såklart Besmir:)
- vad jag tycker o tänker
Och såklart kmr jag skriva av mig en hel del här på bloggen, gillar ni inte de kan ni redan nu klicka X och dra :) tänker ifall berätta lite om mig nu: heter Alexandra är 15 år lever inte efter några regler, gör precis vad jag känner för. Går på Gärdesskolan i karlaplan, skolan e inte min grej! Jag älskar att umgås och träffa nya människor. Ja går på fotboll och det är mitt liv. Jag har svårt på att lita på folk, och kan Xa hur mkt jag vill. Älskar musik, har världens bästa mamma & pappa :) Japp de va de nåt mer ni vill veta så äre ba att fråga, hare bäst! Kyss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0