orkar nt.

Asssoo allavar sluta ringa mig, begrav er själva horungar.
ajja, kom precis hem typ mår fett dåligt så ska inte till min bror bästifästin e på väg hem till mig nu ewe behövde snacka med någon som vekligen känner mig och vill mitt bästa.. så aa hon ska sova hos mig vi ska chilla o så :)
ifall idag va nt i skolan, kalla mig vad ni vill bryr mig inte direkt (;
ajja va i kista köpte med sofia sen åt o så :) efter vi tag till alby hem till mig vid 12 tiden typ vi kolla klart på filmen, sen hon tagga till flempan o jag satt hemma åt igen hahaha sen taggade vi ut igen då vi träffade seif o halwest va med dom lite o så, sen vi taggade hem o nu sitter jag här, när folk bombar min lur o skriver hora vene vad, snälla människa väx uppppppppp du kan nt sänka mig HORUNGE
hare bäst puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0