sääääääär

har tröttnat på dig nu, hur fuck kan du lämna mig o dra till andra sidan sverige, uatn att säga hejdå? lr att ens säga att du åker?vad fan tänkeru med! gjorde allt för dig din fitta, du sov hos mig varje gång du fick problem me familjen, de va jag som gjorde precis allt för dig, riskerade min framtid för att få träffa dig! de va jag som grät med dig varje gång du gråtit :S alltid jag! visst du har gjort dsm mot mig, men fan trodde bättre om dig :/ du lämnar mig här, sedan messar du och säger att du åkte ensam ditt utan att någon vet? tänkeru med götten eller, vart ska du bo? asso herregud, vissa dagar har bara lust att ge dig en fetttttt BOX !
och chrille jag vet att du kommer läsa de här, för du stalkar varenda steg jag tar, så helt ärligt skärp dig! kom hem nu snälla kom till mig gör vad som helst...
vi går igenom allt tillsammans kom ihåg de, kommer alltid hjälpa dig amor! du är den mest äktaste killen i denna värld, urtan dig är jag nt helt komplet.. jag älskar dig mer än jag någon, det är du som gjort absolut allt för mig.. tagit upp mig varje gång jag fallit, han som garvat åt skämten jag säger hur tråkiga dom än är.. han som kan le med mig genom alla jobbiga och gråa dagar, mitt liv stavas Chrille! tänk efter på vad du gjort, och kom hem till mig så fort du är i stockholm vilken tid det än är..
kommer göra vad som helst för att få träffa dig amor! lyssna kom hem, vi kämpar tillsammans..
Te amo ma del mondo, du är månniskan i denna värld som får mig att fortsätta med ryggen rak och huvudet högt varenda dag, lämnar du mig nu har jag ingenting kvar att kämpa för.
Älskar dig mer än något annat Chrille ya po volve a la casa ahora, snälla..
ring mig när du ser de här, älskar dig mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0