snackar med älsklingen

Godmorgon :)
igår på tränningen sprang vi i en skog i en timme jag o sara gick vilse, sen helt plötsligt log hon på marken! :O fick panik kasta mitt vatten på henne, sen typ vakna hon upp och grätt, asssso blev fett rädd! ajja hon mår bra nu,
sitter i mitt rum snackar i lur med henne :)
ska berätta lite om dagarna,
torsdag- sofia sov hos mig, vi drg till ösmo träffade Anton o så vi kom hem runt halv 1 :$ upps!
ajja sen vi kom hem åt som grisar vi va skit hungriga sen vi somnade hahaa :)
fredag- vi  vaknade fixade oss o så, sen vi gick till henne läämna hennes grejer efter det, vi hämtade theo och gick typ runt o så sen gick vi hemma, åt sen hade tränning då sara svimmade :)
Lördag//idag- vet nt exakt vad jag ska göra får se skriver mer om det senare pussssssssss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0