Sofia M & Poza MINA SHINIIIS♥

vet inte vart jag ska börja, men du är så himla underbar.. alttid ståt vi min sida, den som alltid fått mig o skratta hur dåligt jag än mått har du fått upp ett leende. Ibland kan vi bara sitta o garva åt ingenting men alltid har vi så kul shini hahahhah, alla minnen med dig e oförglömliga! det har alltid varit vi, hur mkt vi än bråkat eller sakt till varndra har vi kämpat tillsammans i alla dessa år, det är du som får mig att vilja fortsätta leva, för det finns inget annat att leva för du är en av dom jag mest älskar i de vi kallar ''livet'' vi tar dag för dag, kämpar och krigar mer än någon annan.. de kan mina djupaste händelser, o skulle kunna rabla upp hela mitt liv utan min hjälp, finns ingen som dig
du kanske inte alltid vet om jag mår bra eller inte men du föröker alltid, och visst kanske inte alltid har sakt hur jag kännt eller mått, men aa.. jag älskar dig sjukt mkt shini vi har upplevt en hel del tillsammans och det kommer mkt mer, så länge jag har dig klarar jag mig utan killarna o allt du är världens underbaraste, åhhhh måste bara lägga till en till underbar person Poza, som hjälpt mig minns lika mkt! älskar er mest! ni lysser upp mina dagar bara genom ett hej på sms :') mina älsklingar! ni betyder alllt för mig, och ni kommer alltid först fören allllllllla :*
mina shiniiiis :) HAHAHAH bara sofia fattar hihihih
nej men seriöst nu
- ni betyder verkligen allt, ni från topp till tå underbara! skulle inte kllara ett enda steg utan er, ni gör mina dagar till dom bästa! har jag er 2 har jag absolutb allt jag behöver i livet, älskar er mest shiiniiis ! <3 :*
Kärlek till errrrrr 

Kommentarer
Postat av: Poza

Vad är shini?:o

Älskar dig, kmr alltid finnas där för dig oavsettt vad, vi har gått igenom så mycket o våra dagAr knäcker allt, vi har de bästa minnena! Tills döden bebiS älskar dig <3

2012-03-24 @ 14:00:13
Postat av: Sofia

haha shini, älskar dig mest älskling du är mitt allt är inte nåt utan dig du gör mig hel :* <3

2012-03-24 @ 20:25:28
URL: http://sofiiiijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0