Stay strong. Make them wonder how you're still smiling..

har sjukt tråkigt, hara bara varit hemma, och tänker va det resten av dagen om en stund ska jag ut snabbis med theo sen ska jag lägga mig o vila, e ganska trött efter allllllllt..:)
ajja imonr blire skola som vanligt sen på tisdag börjar jag 8.00 och ska va uppe i bild salen för har nt vanliga lektioner vi ska typ måla en vägg i skolan, kul-.- eller? så ska typ ha på mig mjukis med någon tröja som jag annars nt använder för den färgen går nt bort o såååååå:P
men jaja, e fett kiss nödig så mpste gå nu, kan ladda upp alla bilder jag lovat sen i typ några veckor hhahahahaha :) varenda bild har sin förklaring, men stay tuned dom kommer inom någon timma :*
puuuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0