tårarna slutar aldrig rinna..

hur mkt jag än skrattar och ler, så mår jag så fucking dåligt utan dig.
snälla kom tillbaka behöver någon som dig i mitt liv, du var världens underbaraste.
Gud tar verkligen dom bästa först..
men en sak ska du veta är stolt över dig, stolt över att du lått de pågå så länge..
du va stark nog och bara skrattade åt allt, jag älskar dig mer ån någonsin min tvilling!
vi gjorde allt för varndra, kommer aldrig hitta någon som dig..
ingen kommer ta din plats i mitt hjärta den e bevarad för dig världens bästa bror, tvilling, älskling mitt allt!
du gjorde mig alltid så glad, finner inte dom rätta orden för dig.
önska jag fick träffa dig en sista gång bara för att säga hur mkt jag älskar dig och att du måste vänta på mig däruppe. trodde aldrig att just den dagen timmen eller sekunden att du skulle lämna mig bara sådär, det var det värsta jag någonsin gått egenom! men ajja älskar dig mest, ska göra dig stolt och dölja mitt allt med ett leende..
-Vila ifrid min underbaraste ängel! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0