Tja!

hej allihop, kan nt direkt säga ''godmorgon'' haha :)
men ajja hann nt blogga igår för min internet tar slut varje kväll kl 11 -.- skit jobbigt!
så aa, idag vaknade 7 hade match möte sen match efter, vi vann med 3-0 :)
ajja sen kom jag hem vid ungefär 10 la mig o sov, eftersom dom fixar om i hallen o toan så efter jag sovit runt 12 va jag skiiiiiiiit kissnödig, men fick vänta 1 timmeeeeee!!!! på att gå o kissa, skulle nästan spricka hahahahahha :)
ajja nu ska jag duscha snabbis, sofia ska sova här idag tror jah :)
chrille sov här igår assssso mitt rum e upp o ner ska fixa lite sen :P lr ajja hela huset e upp o ner just nu vet nt ens vart mina skor e så gick med toffler på morgonen HAHAHHA :)
ajja ska dra duscha nu o så ni får hare bääst
-Boze <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0