bloggen

hej igen! tar mitt sista inlägg för i kväll, poza gästbloggade för en stund sen hihi :) skit gullig!
ajja bloggen har varit död dom senaste veckorna för har nt varit hemma så mkt, mest ute o de så föööörlåt
men ska blogga varje dag! :) ska ifall lägga mig nu, har match imonr kl10 så, önska mig all lycka! hoppas ba nt jag får nt i halsen eller nåt -.-
ifall har precis suttit o snackat runt med lite kompisar och älsklingen såklart, och aa har nt gjort så mkt idag mest villat, har nt så mkt mer att säga så vi hörs imorn har inga andra planer imorn utom matchen men e hemma igen vid 12-1 någon som vill göra nåt messssssa :*! pussss
förresten totalt 1 månad och 1 vecka idag med älsklingen om man ska räkna ihop allt :') ajja hahah godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0