Dubbel Morala människor, lämna mig tack!

E så sur just nu! Känner tjejen in och ut, endå Säger hon du känner inte mig tillräckligt? Gumman jag kan ditt liv utan till har Kännt dig sedan 6års åldern, och känner dig ut och in från topp till tå så säg nt att jag inte känner dig -.- de är en utav de falskaste jag någonsin träffat du utnyttjar varenda lilla grej du har, du säger ena dagen att du hatar henne// honom nästa dag "jag älskar dig du är mitt allt" vet inte vad inser dy själv inte hur patetiskt det är haha? Hur ska jag veta om du är ärlig mot mig? Eller snackar om mig i min frånvaro, kan fan inte lita på dig. Personen man är redo att ta en kula för är oftast personen bakom pistolen, ajja puss hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0