En grej jag ogillar med visa tjejer!

är när dom går och fixar sina bilder dom har på tex, fb, bloggen o allt de där.. asso det är pinsamt för när man väll ser er i verkligheten ser du verkligen inte ut sådär! sjukt pinsamt :)
fixar ögonen färg o allt! herregud, va  er själva undra på vrf killar inte tar er seriöst det är inte ens ni på bilderna helt andra människor där jämfört med verkligheten!
ajja ska berätta om min dag o så:)
vid 8 tiden åkte jag mot skolan gick på svenska o allt sen efter åkte till fittja va där till 4 typ såg robert o allt, sen drog hem såg min pappa i alby vid rullisarna så vi tog en promenad o snacka lite om allt möjligt :) efter det när vi kom hem åt jag sen fortsatte jag rensa de sista i rummet nu e jag äntligen klar! och ska sova i vardagsrummet på soffan idag, sist jag sov här va jag skit rädd och de jätte många som skrämt mig nu så e fett rädd hahahahaha :O
ajja imonr ska jag vakna typ 7 tror jag dra tio i åtta eller nåt, haaar fettaste grejen jag ska göra snart hihihihih kmr va taskigt men men säger man KÄFTEN till mig hela dagarna så :D
hahhaa nej men skriver senare vad jag gjorde o allt, ska dra lyssna på musik och irritera mamma lite hihih puss!
vad är de här för åsna? :O
älskar dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0