Fuck de här.

Skola imorn... Vill dööö! Haha ajja ist ock jg i vid 4-5 tiden skit varmt i skönt drog med Sofia på en promenad till fittja i runt lite överallt vi snackade om lite grejer och så skit skönt :) sen efter gick vi till mig hämta min hund, sen ut igen gick värsta rundan därefter drog vi hem och jg kollade på bb min älskling rodney åkte ut :( ajja nu äre bara Amandus My love kvar haha, ajja imorn har jag tandläkare 12 så måste gå efter första lektionen typ :/ ja så äre efter sk jag träffa Lana i Alby vi ska typ ha kul och så, asssso jg fattar nt vad kryp och insekter vill mitt liv hade en äcklig skit i mitt hår asssso panik! Ajja ska sova godnatt !:(
HahHh fin bild jävla fisk HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0