home alone

Godmorgon! vaknade av att lana messade mig idag, ifall vaknade ska ta en dusch typ snart sen fixa mig o så :)
och neuj är inte i skolan har nt vart där på hela veckan typ förutom en lektion i måndags
men ska ditt på tisdag nästa vecka för på m,åndag måste jag va hemma med älsklingen eftersom mamma åker bort och ingen kmr va hemma så jag ska passa honom :)
planer för idag, vänta på mamma hon kmr kl 2 typ sen ta det lungt till typ 3 sen dra ner med henne till frisören hon ska klippa, färga o allt efter de kommer pappa och hämtar oss sedan ska vi köpa grejer o så, ska säga åt pappa att fixa moppen imonr så han får köpa batteriet idag höhö :D
så på helgen ska jag ut och åka skiiiter i :* ifall de va typ de sitter just nu och lyssnar på musik tråk skit varmt i mitt rum dör :P
hör av mig senare puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0