humöör :)

hej allihop! hur mår ni? jag mår ifall skit bra! :)
hade skiiit kul igår, även fast jag nt minns så mkt haha -.-
men aa sitter messar med min bästa broder ronny, och kikar med raman med lite musik hoho
har inga planer idag, det enda jag gjort vaknade vid 12 åkte ner till maxi med pappa köpte lite grejer kom hem åt lite sen hängde jag emd mamma ner till centrum hon hämtade ut ett paket sen följde jag med till hennes jobb med theo och gick genom skogen hem igen :) och nu sotter jag hör helt uttråkad haha :P
solen börjar komma fram så kanske går ut en stund senare mot kvällen o träffar älsklingen eller nåt :)
har nt så mkt mer o säga hihi, bloggar senare ist puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0