Jag älskar dig ♥

Minns precis varenda sekund med dig, haha folk skulle tro vi va störde ifall de sent oss men vi är ju se så skitii ahah :) älskar dig enormt mkt, litar på dig upp till 120% du ställer alltid upp vad det än gäller, kändes skit tomt utan dig men men, just minns du när vi punda runt i hela hallunda i skolan o letade efter ''killen'' HAHAH, sen när vi satt där uppe för att ingen skulle se oss, eller när du rymde hemifrån och vi sminkade sönder dig bytte kläder och sprang runt i hela botkyrka hahahahahahha, eller i alby :)
ajja det jag vill komma fram till är att jag älskar dig grovt mkt älskling, finns ingen som du! du gör mina mörka dagar ljusa, du kan få mig att le vilken sekund som helst, du får mig att vilja fortsätta kämpa! när jag är i skolan och får ett sms av dig där det stär '' kämpa aleks du klarar det sista lektionen lalala'' haha klarar allt med dig :*
Med dig kan jag skita i exakt allt och bara ha kul, du betyder sjukt mkt för mig älskling
du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta oavsett vi är vänne reller inte!
kom ihåg en grej älskling, du kommer alltid ha en extra hand, jag kommer alltid vara redo att sitta och lyssna på dina problem och du kommer alltid ha min axel som ditt stöd, som jag sa innan oavsett vad som händer finns jag här, folket kan snacka hur mkt dom vill, jag känner dig och finner inte ett enda fel på dig du är så jävla underbar!
finner inte dom rätta orden för min kärlek till dig, men du ska veta att jag älskar dig enormt mkt storesyster, och kommer alltid kämpa med dig!
Du är mitt allt, så länge jag har dig vid min sida kan jag klara precis allt!
Jag älskar dig enormt mkt Lana Bratan älskling! 


alltid vi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0