La vida loca ♥

tjeena aleks läsare de Ewe här ;)
sitter med underbarste aleks och chilling billing
vi va i stan för att fixa en grej till kvällen den kommer bli så lyckad, vi kmr flygga :* ja ni fattar .
just nu lyssnar vi på Loreen och hare bäääst :)
tummen upp ska hämta hit lite kompisar eftersom vi är ensama o så hype ;*
Aleks är välrdens underbaraste, bara att se henne le nu efter allt vi gått egenom emd varandra får mig sååå himla lycklig vill ba äta upp henne! vi har haft det svårt men aldrig gett upp på varan, vi har stöttat och kämpat i flera år tillsammans, hon har alltid varit tjejejn som sakt '' ge aldrig upp ewe'' hon har alltid stått breve mig och hjälpt mig i alla situationer. Kan inte önska mig någon bättre, har jag henne kan jag klara allt, känns grymt skönt att äntligen fått träffa henne efter mågra få månader, ååh min lilla chilenare vet att du förr eller senare kommer läsa de här och känn dig verkligen träffad skitunge, för jag älskar dig från hela mitt hjärta dina ord hjälper mig varje dag, att aldrig ge upp är de du aldrig gjorde!
Blir så jävla glad utav att se dig så glad, du har sakt flera gånger att du har allt du önskar dig nu efter 3-4 månader jobbiga och gråa nätter, med saknad och ångest har du kämpat, utan att säga något till mig, fick reda på de här idag och är grymt stolt över dig! att du än idag står och ler åt exakt allt, skit i snackarna skit i alla falska du har mig din familj och dina närmaste och såklart din kille. vi eller ifall jag kommer alltid finnas för dig, min hand är alltid öppen för din! och mina öron e alltid beredd att lyssna, finner inte dom rätta orden för dig du är helt enkelt den underbaraste männiksan! hade inte klarat ett skit utan dig.
din vackra skitunge jag älskar dig från hela mitt hjärta, och kommer alltid att stå här och kämpa med dig! kom ihåg jag älskar dig mer än något annat, skulle aldrig låta något hända dig! vi två syster genom livet in i graven och mkt längre! hand i hand, min egna lillasyster du förtjänar det allra bästa i livet, en dag ska jag ge dig det lovar dig min prinssesa! nu ska vi ha kul! puss// din gros Ewe :* älskar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0