lär känna mig bättre

tio frågor om dig själv

ditt namn? - Alexandra

när fyller du år? - 7 januari

vad har du på dig just nu? - mjukis och linne

vilken årstid är bäst? - sommar  såklart

vad tycker du mest om hos dig själv? - vet inte faktist.

vad är du bra på? -  vara jobbig :*

vem älskar du mest på denna jord? - min familj och älsklingen <3


5 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - sofia och närmaste

vem är roligast av dina vänner? - vet inte men har alltid kul med sofia/poza/ewe :)

vem är snyggast av dina vänner? -  alla

vem är den du helst har filmkväll med? - älsklingen

du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - någon utav mina närmsate brukar oftast ta med sofia

 

9 frågor om idag

vad har du gjort? - skolan och chillat

har du varit glad idag? - ja

har du varit ledsen idag? - nej

har du gjort något bra idag? - varit kvar i skolan hela dgaen, stolt

vad ska du göra nu? - lyssna på vidare på musik o så

har du gjort något dåligt idag? - skolka fårn en lektion.. och väckte ronny hahahahahah

har du duschat idag? - japp gjorde de för nån timme sen

är du trött nu? - nej

 

telefon/mobil

vem ringde du senast? - sofia

vem ringde dig senast? - ronny min bästfriend

vem sms:a till dig senast? - ronny min bästfriend

vem sms:a du till senast? -  ronny -.-

 

övrigt

är du hungrig just nu? - nej åt precis :D

vad är klockan nu? -00:16

vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -youtube, facbook, blogg.se

 

familj

hur länge sen var det du träffa din morsa? - nån timme sedan

hur länge sen var det du träffa din farsa? -  samma en timme sedan

har du syskon? - bröder

har du något djur? - hund

lyssnar du på musik just nu? - japp

i så fall, vilken låt för tillfället? - loreen- euphoria

 

kärlek

har du kysst någon idag? -  nej

har du ett förhållande? - ja

är du romantisk? - vene

har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej, skit fult

är du svårflörtad? - kam hända, beror på

har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - jaa

har du nån gång slagit någon? -  haha ja?

har du lekt med någons känslor? - nej aldirg, kommer aldrig göra de

vill du vara singel eller ha ett förhållande? -  asso jag har ett förållande, så deklart jag vill ha de :S?

har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej

är du en bra pojk/flickvän? - ja haha

vem sov du senast bredvid? -  sofia tror jag

vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? -  han <3

hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -  vet faktist nt

har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - eeiiiuw! nej tack

skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - ja

vad gillar du för stil på tjejen/killen - går nt efter still


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0