mitt hjärta!

lyssna chrille vet att du kmr läsa de här min stalker, och fucking pallar nt se dig så fuck dom fuck allt pågud du är den bästa människan, min bror, min syster vad du vill haha! nej men en serio du betyder så fucking mkt, minns du dagen i taket jag rädda dig idiot men minns du när vi satt i kanten chillade galet och du sa'' den dagen du hoppar, gör jag oxå de'', mitt hjärta smälte, amor kommer aldrig att lämna dig, had einte stått här idag om jag nt haft dig, har gått egenom allt med dig, alla dessa år alla våra knas dagar, när vi blev jagade av polisen alla vp dagar, och alla bråk du bakat upp mig, att bara se dig må så dåligt förstör hela mig! ingen ska få dig att falla INGEN jag skiter i, jag älskar dig så mkt hermano du är alltid välkommen hem till mig hahah du vet min pappa loves you, bestfriends oxå :) HAHAH lovar dig kommer alltid hjälpa dig ring mig jag kommer direkt, svär bror du ska inte må dåligt pågrund av den där orren, fuck henne hone inte ens värd ditt bajs. Du vet själv hur jävla underbar du är, renaste hjärtat o allt! du förtjänar den bästa, en dag kommer du få de i promies ..
åh vad jag saknar dig kom hem, kom till alby kom hiiiiit! bara du förstår mig ..
i helgen ses vi längtar som faaaaan hjärtat, lova mig en sak! skit i alla hatare, skit i alla orrar sitt le luta dig tbk må bäst! du är bäst, våra minnen är oslagbara, te amo hermano !
HITTA INTE NÅGON BILD PÅ DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0