pooooza gästbloggar

hejhej alexandras tråkiga läsare som aldrig tvingar henne blogga! hoppas ni mår bra :) själv mår jag jätte bra, har bästa planerna för imorgon, helgen och hela nästa vecka :D skypar med alexandra just nu, ska träffa henne imorgon. vi har bästa planerna för imorgon, vi ska träffa några sen, fixa lite grejer. lördag fyller min bebis år så vi ska fira henne, söndag ska fira vårt ett års förhållande med bebiiiiss, måndag kommer mari, tisdag kommer clara, onsdag kommer mari igen, torsdag kanske träffar maya, fredag träffa en anonym, lördag GRILLLLLAAAA med vp o chillnäni i solen bror. de är 44 dagar kvar tills jag reser oxå, sen ska försöka fixa en kryssning innan eller efter libanon, sen KANSKE ska på sommarskola första två veckorna, 3 sista veckorna sommarjobbar jag. Jag ska börja i en skola i sollentuna om jag kmr in, med meryem:D skit fina killar där!! skolan börjar 20 augusti shooo shooo, vi kommer få gymkort, datorer, o massage varje morgon!! okej ni fick veta hela mitt liv ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0