sjuk.

hej, längesen :P
har nt berättat så mkt som senaste dagarna men berättar lite snabbt om igår och idag :)
igår: gick på första lektionen ''teknik'' sen tandläkaren, därefter åkte jag till tuna möte lana vi gick enda till storvreten, chilla och hade kul sen drog vi ner igen och tog bussen mot alby va i kisken träffade patrik, o så efter drog vi till bussen åkte med henne sen gick jag av där jag bor typ o så efetr d ekom jag hem åt duscha kika o allt :)
idag: vaknade 7 alarmet gick.. mådde skit dåligt, så stannade hemma, somnade om vakna typ 10 utav att mamma kom och fråga om jag ville hänga med ner till centrum, så jag satte på mig mjukis och en kofta och drog ner med henne, vi köpte lite hur varmt som helst! ifall där träffa jag på min kusin hälsade o så, sen drog vi hemåt igen, när jag kom hem gick jag direkt till datan för att kolla upp en grej, sne kom min halv bror hit och drog därefter igen och nu sitter jag här och lyssnar på musik skit tråkigt. hatar att va sjuk!
men ifall har precis laddat ner låtar till luren, så aa
vilka ska på club play på lördag?
Jag ska ifall ditt en stund, sen har jag andra planer :) ifall ska typ platta håret nu för de helt fuckat, har tränning vid 6 oxå men ajja ska försöka blogga lite mer från luren och så, hare bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0