snart 200 :*

hej igen allihop, vakna precis har sovit i 5 timmar skiiiit skönt! vakna kl6 på morgonen idag och va i skolan och efter tränning så aa kan fatta att jag av trött :)
ajja har precis ätit, och nu tar jag några minuter åt bloggen, saknar min älskling.
ajja ska berätta lite om nästa vecka, planer o så :*
måndag- orentering med skolan, hem plugggggga!
tisdag- vanlig skoldag, plugga!
onsdag- skola, prov, möte
torsdag/fredag- ingen skola lediig, inga planer än :)
japp de typ de för veckan :)
imorn blire 2 veckor wihuu :Ppp'pp'p
juste har snart gjort 200 inlägg på den här bloggen :) hahahah ganska mkt, ska fortsätta :*
juste folk har frågat vad för möte jag haft och typ vad dom sakt och sånt ska berätta lite kort varför och vad som hänt till er :)
ifall den här terminen e snart slut hade 106 timmars frånvaro, vilket gjorde det vääääääldigt svårt att hänga med på allt, ligger efter i alllt typ och har mkt kvar, anledning till att jag skolka är för jag helt enkelt är trött och varit på depp humör dom senaste månaderna! men mår mkt betträ nu :) ajja vi snackade om frånvaron, alla ämnen och vad som har hänt helt enkelt :) jag berättade allt och de känns sjukt skönt! ifall dom kmr dom hälla reda på mitt frånvaro och mig så jag nt går hem och ifall jag går hem, finns de sjklart koncekvenser som jag får ta då!
har mkt att ta igen nu, men det är bara att kämpa.
occccccch alla ni som säger skolka kom hit kom ditt lalalal när kjag har skola NEEEJ! har skola acceptera de, träffa mig efter eller träffa inte mig alls -.- ni har mindfuckat mig hellllt.
ajja slut snackat om de har match imorn e tagggadd som fan :) ska bli kul!
ajja blev ett långt inlägg nu sorry, men vi hörs kanske senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0