ta mig tillbaka i tiden då..

allt var som enklast, bajs va det värsta man kunde säga att skrapa knät va det värsta som fanns eller att lägga sig om nätterna och tanken av att det finns spöken under sängen eller i garderoben! sakanr den tiden, allt va så lätt kärlek va mamma och pappa, sårad fanns inte ens, då ma inte visst vad otrohet va.
Saknar mina underbara kvällar med min mamma o pappa då vi bara satt och skratta åt helt onödiga grejer då pappa kom hem från jobbet och gav mig en fett kram och sa '' jag har saknat dig amor'' saknar att få dom kramarna och pussarna av mina skyddsänglar, föräldrarna som blåste mina sår som bärde mig till sängs varje kväll, som sa'' du är det bästa jag har'' eller ''jag älskar dig'' saknar dne tiden, vill tbk.
nu hälsar jag knappt på mina föräldrar, när jage hemma äre rummet jag är i hela dagarna eller ute hela dagen, massa fula ord bara slankar ur mig, skriker och kastar sårar dom hur mkt som helst utan att tänka på det!
kärlek är sex, otrohet, sårad allt utom glad, lycklig och leende, vart är världen helt ärligt på väg?
det värsta som kan hända är att bli kallad orre, eller att någon av dina närmaste dör, tar självmord pågrund av att folk trampar ner folk så jävla mkt! det värsta du kan säga idag är horunge, jah knullar dig, eller snacka om personens närmaste.. personer går på folk de inte ens känner, trampar ner den så djupt att den kanskeeee aldrig vågar stå igen, så jävla lågt månniskor nu förtiden gör allt för att va på topp, men sanning ingen gillar sånna som er? så vad är menningen med grejen ?
uppmärksamhetsbarn? eller vad.. herregud så jävla pinsamt, va er själva, va unik de då du kan bli älskad precis så som du är!
en sak till desperata efter kärlek? åååååh ja! folk säger vill ha kille lalalal, herregud väx upp! killen//tjejen kmr när de är tid för det -.-  och dessutom ni  99:or o så '' jag vill dö han gjorde slut'' ska ni gifta er imorn eller? du har fan hela din framtid på dig att hiotta en kille du kmr ha minns 5tusen efter honom-.- vad äre med er, shiiit folk mindfuckar varndra helt och hället, ajja puss bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0