väx upp människa.

vad äre för fel på dig? hjärtlösa männsika skojar du med mig? innser du inte själv hur jävla onödigt de är?
väx upp och igga skitsnacket, orre.
'
ifall kommit fårn tränning, mååååår skit.. vill sova asso evne vad det är med mig  :S mitt huvud sprängssss snart!
ifall va inte i skolan, AAAAAAA va nt! k
Ifall åkte till stan solade typ 1 timme med en tjej, därefter tagga vi och åt sedan drog vi mot alby hem till mig, satt på golvet helt döda av värmen hahaha sen efter typ en timme gjorde vi mat hemma hos mig haha :$
därefter drog vi ne rtill fittja  vid planen hade skit kul, sprang runt och hade kul :) vi skulle träffa en person men sen drog vi haha, sedan drog jag hem och bara tog de lungt en stund sen kom pappa och skjutsade iväg mig till tränning, skit kul men varmt men ajja ska ta en dusch snart :) vet inte om jag ska till skolan för har ont exakt överallt EXAAAAAKT. ajja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0