Bara 1 månad kvar andra halva!!

Tiden rinner som vatten när man längtar till något, snart så ses vi igen..
Saknaden växer och är hur stor som helst andra halva. Våra stunder va magiska, varför just du? Varför just min bror? Sen jag hade dom bästa stunderna med, han som gav mig dom där blickarna jag direkt visst vad som menades, han som alltid skyddade mig från allt ont som lyste upp hela mig! Mitt kött och blod, du bad mig gå den rätta vägen för att inte hamna i samma situation som dig, förlåt seriöst finner inga ord.. Jag älskar dig mitt livs bästa bror, saknar sidor våra tider tiden går snabbt snart kommer du ut och kommer springande till dig, te amo hermanito lo vemo snart! Godnatt från din egna syster .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0