Stort grattis till världens underbaraste! ♥

Grattis min underbaraste bästavän, må du leva i 567890 år till! och hoppas på en otrooooooooligt kuuung dag med allihop, jag älskar dig med hela mitt hjärta bebbiiboo! Tack för allt, och att jag kan snacka med dig om allt mellan himmel och jord, alla gånger du hjälpt mig.
Vi klicka första dagagen med varan, vi har så mkt gemensamt så de inte sant! andra halva, är så glad att jag fann dig har alltid undrat när jag skulle hitta någon som dig? helt jävla perfekt hittar inte ett enda litet fel på dig, felfri älskling! skulle offra allt för dig, jag älskar dig min gärii hoppas du får en grooooooovt kung dag! 
GRATTTTTIIIIIIIIIIS ÄLSKLIIIIING 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0