svar på tal!

Anonym om hårda men sanna ord, kärlek existerar inte i min värld.:
har du kille isfall vem? om inte vad hände pch hur mår du egntligen? va stark, stå på dina ben och le!
har hört flera gånge rhur underbar du är, fortsätt som du gör :)
keep your head up!
du är min förebild..
IP: 109.58.131.120
01 Juni, 09:25
Svar: just nu har jag ingen kille, det hände inte så mkt det fungerade helt enkelt inte jag mår helt okej! :) tänker inte depa eller må dåligt för något som inte ens finns längre, right? jag går vidare, har kämpat alldeles för mkt på de förhållandet. Ler så mkt jag bara kan, har du ört det hahah så himla gulligt! ska sjklart fortsätta :)
kommer ha huvudet högt, och mitt pekfinger ännu högre!
är jag din förebild :O
shiit, blir skit tacksam över att få en så gullig kommentar, de ända jag kan säga eftersom jag inte vet vem du är o så, är att du ska skita i allt och bara leva livet fullt up! ingen jävel e värd dina tårar, så kämpa på och må bra vi förtjänar de :)

Kommentarer
Postat av: ami

Nej vad fint att få en sådan kommentar :D

2012-06-02 @ 17:30:42
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0